Wolkbreuk

13 augustus 2018 - Osceola County, Florida, Verenigde Staten

Gisteren stond in het teken van afscheid nemen van Naples en de reis naar Orlando.

In Naples begonnen we s ochtends al met donder en bliksem. Na het ontbijt wilden we eigenlijk nog even het mangrovepad naar het strand lopen maar dat werd afgeraden door het weer.

Wel hadden we gelukt want de bordjes bij het hotel “don’t feed the alligators” lieten ons eindelijk zien waarom. Een enorme alligator vlakbij ons. Vanaf het terras bij het zwembad konden we hem van bovenaf bekijken en zagen we pas echt hoe groot hij was.

Onderweg naar Orlando kwamen we in een wolkbreuk terecht. Wat een water! Je ziet precies voor je wanneer de bui begint door de scheidingslijn van droog naar nat. Maar alles is goed gegaan en we zijn veilig overgekomen. Gelukkig konden we daarna de bui voorblijven maar toen we net gesetteld waren in ons appartement, haalde de bui ons in. Weer een noodweer. Gelukkig waren wij binnen in ons asociaal grote appartement 🇺🇸😊

We hebben na de buien eerst boodschappen gedaan in zo’n enorme supermarkt. Leuk hoor maar wel verschrikkelijk ongezond allemaal. Om een indruk te geven 1 paprika (klein) kost 4 dollar (dus 4 euro ongeveer).

Onze eerste eigen bereide maaltijd zit erop. Ook hebben we s avonds lekker gezwommen.

1. Ma:
    13 augustus 2018
    Goed dat jullie zo,n grote auto hebben dan ben je toch wat stabieler in een wolkbreuk. Eerste indruk via de foto's van het appartement is inderdaad groots. Geniet er maar van.