Trip naar Naples

10 augustus 2018 - North Naples, Florida, Verenigde Staten

Na ons avontuur in Key West zijn we aangekomen in Naples. Wat een contrast tov Key West. Volgens Jesse is iedereen arm in Key West en superrijk in Naples. We kijken uit op de Golf van Mexico, golfresorts en grote villa’s.

Onderweg hebben we tarpons gevoerd bij Robbie’s op Ilslamorada en hebben we de TamiamI trail (route 41) door de Everglades gereden. Super mooie natuur. Wel jammer dat we maar 2 alligators hebben gespot.

We hebben een mooi hotel. We zijn s avonds met een golfkarretje naar het strand gereden. Het karretje rijd je binnen 10 minuten door de mangrove (incl alligators) naar het strand. We maken vandaag nog een filmpje van dit ritje. Helaas waren we net te laat voor zonsondergang maar wat een schelpen. En dat is nog niet eens het schelpenstrand dat op ons lijstje staat!

Helaas hebben ze last van red tide. Een soort rood zeewier/mos waar je nogal uitslag van kan krijgen. Dus goed oppassen waar je loopt.

Vandaag gaan we schildpaddennesten spotten op het strand en nog meer schelpen zoeken.

We amuseren ons prima!

1. Ma:
    10 augustus 2018
    Leuk hoor zo alles te volgen. Ook het filmpje heb ik gezien. Best spannend zo dichtbij die grote vissen. Goed gedaan Jesse ! Ben benieuwd naar de schildpadden. Groet
  2. Gerard:
    10 augustus 2018
    Jullie vermaken jullie zo te zien best. Grappig filmpje waar Jesse aan het vissen is.
    Wat is het verbruik van de huurauto aan benzine?
    Succes bij het afstrepen van jullie targetlist.
  3. Wijnanda:
    10 augustus 2018
    Leuk zeg die vissen. En wat een auto zeg!