Wat een leuke dag!

12 augustus 2018 - North Naples, Florida, Verenigde Staten

Gisterenochtend ging om 6.00 uur de wekker zodat we bij eb op het eiland Sanibel aan zouden komen. De activiteit op dit eiland is Shelling. Gewoon in NL: schelpen zoeken. Jammergenoeg niet de grootte die we hoopten maar we hebben 3 emmers vol schelpen mee genomen. We hebben veel bijzondere, jammergenoeg dode, vissen gezien op t strand.

Op het looppad door de mangrove hadden we t genoegen om manatees (zeekoeien) te spotten. Wat een supermooie natuur!

Na ong 2 uur verliep onze parkeermeter en kwam er een enorme bui aan. We waren helaas net niet op tijd terug bij de auto. 💦

s Middags zijn we een Manatee eco watertour gaan doen. We vertrokken uit de haven bij ten thousand islands waarbij we 3 alligators spotte. Tijdens de prive boottocht hebben we na lang zoeken ook nog een manatee gevonden. Wat een gevaarte!

Op de terugweg zijn we nog op de Naples pier geweest om dolfijnen te spotten, maar helaas mocht dat niet baten.

De pier is volledig vernieuwd nadat Catrina hem helemaal heeft verwoest. Op de pier staan ze te vissen en het visafval wordt gelijk terug het water in gestort om dolfijnen aan te trekken.

Daarna lekker gegeten bij de cheesecake factory. In het kader van de grote porties 😜

Vandaag gaan we vertrekken naar onze laatste bestemming Orlando en zit de 1e week er al weer op.

We genieten enorm van deze mooie ervaring.

Groetjes vanuit een warm en mooi Florida

1. Maron:
    Cheesecake Factory!! 😍😍
  2. Wijnanda:
    Wat is een manatee?
  3. Ma:
    12 augustus 2018
    Wat gaat het snel toch,! Iedere keer weer leuk om het vervolg van je reis te lezen. Jullie hebben al veel gezien. Succes met se reis naar Orlando.
  4. Ma:
    12 augustus 2018
    Gezellig om je verslag te lezen. Jullie hebben al heel wat gezien. Ik hoop dat het eten geslaagd was. Goede reis naar Orlando. Mooie en duidelijke foto's. Groet
  5. Gerard:
    13 augustus 2018
    Spotten van dieren is altijd weer een belevenis.
    Moet voor Jesse en Emily ook een onvergetelijk vakantiereis zijn.