Disney!!!

16 augustus 2018 - Orange County, Florida, Verenigde Staten

We zijn al een paar dagen in Orlando en vervelen ons geen minuut!

We zijn een dagje naar Disney Springs geweest om te shoppen. Vooral kijken want de prijzen zijn enorm. Emily heeft een echte Doornroosje jurk met glazen(plastic) muiltjes gekregen. Ze kon eigenlijk niet kiezen en wilde graag alle jurk van Doornroosje, Assepoester, Belle en Elza met schoenen en toverstaf en kroon.

Ook hebben we lekker gezwommen bij t appartement.

Gisteren zijn we naar Magic Kingdom geweest. We begonnen de dag in Holywood Studios om het nieuwe Toy Story deel te zien. Erg leuk: een land waar je zelf zo groot bent als het speelgoed. We hebben de 2 attracties gedaan die we graag wilde doen. Vervolgens zijn we met de boot en monorail naar Magic Kingdom gereisd. We zijn daar in verschillende attracties geweest en hebben ook een aantal shows voor het kasteel gezien. Het was wel verschriklelijk warm en voelde aan als 40+.

Vandaag zijn we lekker naar Disney’s Typhoon Lagoon geweest om af te koelen. Één van de 2 waterparken van Disney. We hebben onszelf de hele dag kosteloos geamuseerd en zijn, op 2 na, van alle glijbanen geweest.  Jesse was helemaal gelukkig met een supergolf bad. Ik zal een filmpje erbij doen.

1. Ma:
    16 augustus 2018
    Gezellig om het vervolg van het avontuur weer te lezen. Keuze maken in die super grote winkels zal niet meevallen, maar wel n hele beleving. De golven in het zwembad zien eruit als de zee hier, wat Jesse gewelfig vindt. Geniet nog van de fantastische omgeving. Groet
  2. Gerard:
    17 augustus 2018
    Dit is echt genieten ook voor Emily en Jesse. Ja, kinderen willen wel een hele winkel leeg kopen.
    Benieuwd of Jesse ook zijn Engels nog heeft gebruikt.
  3. Cora:
    19 augustus 2018
    Is echt een WAUW vakantie!!
  4. Ma:
    19 augustus 2018